Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 Cumpărătorul / Utilizatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a își exercita dreptul de retragere, adică să returneze produsul fără a își justifica decizia.
Însă, Zenpanda.ro îți oferă un drept suplimentar de returnare în termen de 30 de zile de la primirea produsului. Retur pe zenpanda.ro este GRATUIT.
Îți punem la dispozitie doua modalitați de expediere a coletului in formularul de retur:
-
Retur la easybox Sameday – completezi formularul de retur si la sectiunea "Cum vrei sa returnezi produsele?" selectezi "Incarcare in easybox" unde vei putea alege unul dintre easybox-urile din zona ta. Ulterior vei primi un cod QR pe care il vei folosi la incarcarea coletului in easybox.
-
Ridicare de la domiciliu – completezi formularul de retur si la sectiunea "Cum vrei sa returnezi produsele?" selectezi "Predare colet catre curier la domiciliu" iar noi trimitem curierul la adresa introdusa in formular pentru a prelua coletul.
*Banii se virează în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul in care produsul a ajuns la noi in depozit, si, in urma verificarii, acesta indeplineste toate conditiile pentru a fi returnat.
Nu acceptăm colete returnate prin Poșta Română sau colete cu plata la destinatar.
„Inainte de a completa formularul asigura-te ca produsul se incadreaza in politica de retur, in caz contrar va trebui sa achiti taxele de transport “tur/ retur”
A. Procedee returnare produse:
1. Returnarea produselor si restituirea sumei in cont bancar sau in wallet ( portofelul electronic unde acumulezi credite de fidelitate in urma plasarii comenzilor pe zenpanda.ro)
În cazul în care doresti să returnezi produsul și să primesti contravaloarea acestuia, te rugam sa citesti urmatorii pasi:
Pasul 1: Asigura-te că produsul corespunde întocmai condițiilor enumerate in pagina mai jos la punctul B.
Pasul 2: Completeaza formularul online de retur. Introdu adresa de email sau numarul de telefon și numărul comenzii pe care doresti să o returnezi, selecteaza motivul returnării, specifica cantitatea pe care vrei sa o returnezi, apoi alege opțiunea "Returneaza articol" și finalizeaza comanda apăsând butonul "Trimite".
Pasul 3: Asteapta ca un consultant Zenpanda sa te contacteze in vederea solutionarii returului.
2. Schimb de produse
Ai posibilitatea să schimbi produsul cu un alt articol parcurgand urmatorii pasi:
Pasul 1: Adauga produsul dorit în coș (cel pe care il doresti in schimbul produsului returnat). Acceseaza formularul de retur. Introdu adresa de email sau numarul de telefon și numărul comenzii pe care o ai inregistrata la noi, selecteaza motivul schimbului, specifica cantitatea pe care vrei sa o schimbi, apoi alege opțiunea "Schimba articol" și finalizeaza comanda apăsând butonul "Trimite".
Pasul 2: Ambaleaza produsul foarte bine, acesta să fie ambalat în cutie pentru a nu prezenta urme de deterioare la recepție.
Pasul 3: Trimiti coletul catre noi, folosind metoda selectata in urma completarii formularului de retur.
Pasul 4: După ce produsul ajunge la noi, va fi verificat să nu prezinte urme de folosire.
Pasul 5: Vom procesa comanda de schimb și vă vom trimite produsul prin intermediul firmei de curierat cu care colaboram.
Important!!!
Dacă prețul produsului pe care îl doresti în schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, când va ajunge curierul cu produsul la schimb.
Dacă prețul produsului este mai mic, atunci îți vom returna diferența într-un cont bancar. Te rugăm când plasezi comanda cu produsul la schimb să notezi datele bancare (numele titularului de cont și contul IBAN).
Taxa de livrare pentru schimbul de colete este suportata integral de catre client. (19.90 lei)
B. Produsele care NU sunt acceptate:
- Produsul care a depăsit termenul de 30 zile calendaristice.
- Produsul care NU este în starea în care l-ai primit, în ambalajul original nedetriorat și cu toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;
- Lamele produselor desigilate, acestea se incadreaza in categoria produselor de igiena si sunt scutite de retur.
- Produsul a fost folosit (dacă produsul a fost folosit se poate accepta returul doar cu condiția de a se opri contravaloarea pieselor interschimbabile);
- Produse care NU au etichete intacte, au sigiliile rupe sau șterse;
- Produse achiziționate de la alte magazine;
- Produse neînsoțite de documente ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal);
- Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, celor care reprezintă urme de uzură sau folosirea excesivă, zgârieturi, lovituri, ciobituri, șocuri mecanice, electrice;
- Produsele cărora le lipsesc accesoriil