1. Pot sa fac retur daca nu sunt multumit de produs?

Pentru majoritatea produselor pe care le vindem, oferim o garanție de 14 zile pentru returnarea produselor și restituirea banilor. Contact: +40 (740) 709 638 sau contact@zenpanda.ro

2. Pot sa ridic sau sa returnez personal coletul?

Nu avem showroom, toate comenzile și returnările se fac online.

3. Pot sa cer sa fie livrat coletul la locul meu de munca?

Da, poți specifica orice adresă de livrare la care ești disponibil.

4. Daca am reclamații cu privire la un produs, ce trebuie sa fac?

Contactează serviciul clienți la +40 (740) 709 638 sau contact@zenpanda.ro.

5. Cum procedez daca am primit un produs defect?

Poți solicita înlocuirea în 1 zi de la livrare. Sună la noi sau scrie-ne.

6. Cum primesc factura?

Factura fizică este în colet. Dacă lipsește, contactează serviciul de clienți.

7. În ce interval livrează curierul coletul? Se poate discuta cu ei?

Primesti SMS cu intervalul orar și numărul curierului. Poți discuta direct cu acesta.

8. În cât timp ajunge coletul?

1-3 zile lucrătoare. Vei fi anunțat prin email și telefonic înainte de livrare.

9. Ce se întâmplă dacă curierul vine când nu sunt acasă?

Coletul revine în depozit. Poți reprograma sau ridica direct de la curier. După 3 încercări e returnat la noi.

10. Am găsit un produs care apare cu stoc epuizat. O să mai fie pe stoc?

Sună la numărul afișat pe site și colegii îți vor răspunde cu plăcere.

11. Pot să plătesc la curier cu cardul?

Da, curierul CARGUS acceptă și plata cu cardul.

12. Cum pot să modific adresa de livrare după ce am plasat comanda?

În aceeași zi, poți modifica adresa sunând la noi. După predare, modificarea se face prin curier cu AWB-ul.

13. Poate să preia altcineva comanda în locul meu?

Da. Asigură-te că persoana este la adresa indicată pentru livrare.