GARANȚIA PRODUSELOR

Prin garanţia oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 şi OG nr. 21/1992.

Condiţii şi norme de garanţie:

a. Constatarea deficienţelor, a naturii şi cauzelor acestora se face de reprezentantul magazinului.

Remedierea deficienţelor constatate, înlocuirea produselor pentru care repararea acestora nu este posibilă, respectiv restituirea contravalorii produselor achiziţionate în situaţia în care măsurile de reparare sau înlocuire nu sunt posibile (în ordinea menţionată) se efectuează de către magazin.

b. Garanţia îşi pierde valabilitatea în caz de:

  • folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucţiunile;
  • folosire abuzivă sau schimbarea destinaţiei produsului;
  • intervenţii neautorizate asupra produsului.

c. La solicitarea remedierii produsului în garanţie, se vor prezenta:

  • bon fiscal, factură și chitanță/ordin de plată (dacă e cazul) – în copie.

Pierderea documentelor de achiziţie duce la pierderea garanţiei.

d. La solicitarea acordării garanţiei, produsul trebuie prezentat cu toate accesoriile și, pe cât posibil, în ambalajul original.

Remedierea deficienţelor se face în maximum 15 zile de la constatarea acestora de către vânzător.

Garanţia este oferită conform Legii nr. 449/2003 și OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare.